Atasja

Lovely dream

Publicerad 2012-07-10 11:52:45 i Allmänt

Godmorgon.
Vaknade precis men försökte somna om för jag hade en underbar dröm som i all evighet kommer bara hållas för mej. Kunde inte somna om hur mycket jag än ville så jag spelade upp drömmen i huvet flera gånger efter varandra, Men det va inte lika bra som drömmen, Min största önskan va då att jag skulle kunna få drömma det igen.
Det är helt sjukt vad drömmar kan göra med en, Känner mej ju sådär nu, Fast ändå glad över hur drömmen va, Och så mycket jag önskade att det va verklighet, Så underbart, En sån känsla liksom. Kommer aldrig nånsin glömma den drömmen. Det sjuka va också att den va så verklig. Har ni någon gång önskat detta?.

Så jag har inte kommit på något bättre att skriva på den här bloggen ännu, Men det kommer väl.

Mamma är i centrum med hunden och det är en liten bit bort ändå hör jag hunden skälla därifrån, Nu blev han tyst, Jag måste ha väldigt bra hörsel antagligen, Haha.

Nu ska jag ta och få i mej lite frukost, Sen ska jag nog ta moppen till stallet och pyssla om min underbara häst lite granna. Hoppas ni får en bra dag, För det kommer jag att ha!

See ya!

Atasja i paddocken

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-11 17:46:29

Fin häst :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela