Atasja

Lasange

Publicerad 2012-07-17 19:39:55 i Allmänt

Hej hej.
Ledsen för dom senaste dagarna känner mej själv rätt dryg faktist. Nu känns allt bra igen i alla fall.
Igår hade jag och jim Seriemaraton och kötta ben & jerrys. De va la nice.
Idag red jag lite på atasja på raksträcka i form i alla gångarter, Hon gick underbart, Min häst är sååå fantastisk. Jag själv tränar så mycket jag kan för att hålla händerna stilla det går sådär. Men bättre har det blivit och Atasja gick i gämn form i traven och galloppen, Dock är skritten svårare och man måste hjälpa henne så hemskt mycket. Men det har också blibit bättre.
Vi övad också på gämnsidigheten. Alltså bytte ställningarna hela tiden, Böjde och flyttade på rakt spår, Det tyckte hon va skitakul och vi ska fortsätta med detta, Det tog mej bara en halvtimme och jag var supernöjd. Min underbara häst. I morgon ska vi jobba mer med skänkelvikningar och att ställa henne bra i gallopen och få henne rak. Det ska bli spännande. well.. Min häst är underbar!
Nu ska jag och nino kolla på Film. Och jag ska äta lasange så jag skriver snart igen, See ya babes

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela