Atasja

Chillar!

Publicerad 2012-08-15 22:35:21 i Allmänt

Hej hej! måste bara säga att idag va min häst EXTREMT expensive! Så sjukt fint hon gick, provad ett tredelat äppelbett och det va fantastico, lovely, wonderful! Så jag är sjukt nöj med dagens ridpass, och min sits har blivit enormt mycket bättre i barbackaridningen, så nöjd! I morgon blir det sadel på och Atasja och jag ska köra lite bommar i paddocken. Taggar för en kommande dressyrträning nu snart så kan inte ta det allt för hårt! Love My horse!
Va och fotade min kompis Emma och hennes häst chessan idag, fin häst. Bilder kommer i morgon förhoppningsvis. Nu ska jag kolla tv och sen go to sleeeeeep! Fuck yeaaaah!
Jag
SEEEE YAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela