Atasja

Stum

Publicerad 2012-07-26 00:09:37 i Allmänt

Hej hej!
Idag fick jag reda på att Atasja har blivit stum i munnen pga av att hon har gått på samma bett i en så lång tid. Så i morgon eller någon dag nu här ska jag skaffa mej ett tredelat, Och ett rakt bett och börja variera mer. Det är inget att oroa sig för. Det är bara synd att det har blivit så. Men det blir bättre med nytt bett.
Har vart på hööks och shoppat lite små saker, Började med att jag skulle ha lädertvål, Sen hittade jag ett skrittäcke som jag ska ha i höst och vinter. Sen skaffade jag mej en ny nosgrimma till Tasjan, Med remont, Provade det idag och det satt bra, Hon ser ut att ha jättelångt huvud i det men hon är så fantastiskt söt i det. Bild lägger jag upp i morgon.
Nu är jag trötter och ska nanna, Godnatt
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela