Atasja

Så jävla nice!

Publicerad 2012-08-04 13:35:18 i Allmänt

Nanananananana!
Lalalalala
Jag har köpt en högtalare som är baota stor, Okej kanske inte så stor men endå. Grymt ljud. Den är till Iphonen och den e något riktigt la nice. Love it.
Jag suger på att uppdatera som jag sagt som många gånger förr.. Haha! Förlåt för det. Jag är extremt lycklig just nu bara! Har fullt upp med allt.
Nu står Atasja inne på nätterna och Bete på dagarna, Hon lider extremt mycket av knotten. Häromdagen höll hon också på att dra av sej hela hoven. Allt är bra nu, Hon blev vaccinerad i onsdags och har stått sen dess till i dag då jag skritta lite. Min häst är bäst och jag älskar henne över allt annat. Nu ska jag fortsätta lyssna på min music här!
See yaaaaaaaaaaaaaaaa!
Söderköping2

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela