Atasja

Gokväll

Publicerad 2012-07-27 23:48:00 i Allmänt

Hejsan
Idag har allt möjligt hänt.. Eller inte, har känt mej lite Alone. Kom precis hem från en och en halv timmes promenad bara för att jag inte hade känslan för att va hemma, Skulle egentligen träffat Jim men han hade somnat. Så.. Life sucks sometimes. Det är saker man får leva med. Kvällen blev en deppkväll istället, Och det är för komplicerat för att skriva här. Okej, Ärligt talat så är det privatsaker.
Red Atasja på det nya bettet igår och idag, Och det fungerar bra hittils, Om en vecka får jag det tredelade bettet, Det ska också bli kul att prova. Hon Lyssnar mycket mer på det raka bettet än det tvådelade. Är skitnöjd.
Nu är jag sjukt trött och tänkte kolla på en film tills jag somnar och imorgon ska jag sova så länge det går och efter det ska jag åka till stallet och rida, Eller om hon ska vila, Har inte bestämt mig riktigt än.
Som sagt är jag sjukt trött och ska sova. Godnatt
See ya!
Atasja1

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela