Atasja

jag suger

Publicerad 2012-07-31 02:36:38 i Allmänt

Jag suger på att uppdatera, för det första så skriver jag inte rns om intressanta saker. Huvudsaken ärväl kanske ska va roligt att blogga och det tycker jag att det är, svårigheten är bara att jag inte har några bra ideer, jag har ingenaning om vad jag ska börja skriva om som gör bloggen mer intressant, något jag måste fundera på.
Idag red jag barbacka på min underbaraste häst Atasja! Hon går fantastiskt fint på nya bettet, Ska bli ännu roligare att få testa det tredelade jag har beställt, Men det kommer inte förrän nästa vecka så det blir la nice.
har snackat på kik med tjejorna och det va länge, och fyfan vad jag skrattade, redigerade nämligen lite bilder i photoshop på dom, såå jäkla kul haha! :D
Nu måste jag va social med den lyckligt lottade jag smsar med!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela