Atasja

Emma<3

Publicerad 2012-07-25 00:45:28 i Allmänt

Emma
Det här skriver jag för att jag kan va en usel kompis ibland, Och För att du är en äkta vän som jag vill bära med mig i mitt liv, Du betyder extremt mycket för mej. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vad som än händer. Du är inte "forever alone" Utan du känner dej bara så för att jag är usel. Tre ord, Jag älskar dej. Min Emma. Du har lärt mej så mycket, Inom hästar och framförallt inom vänskap. Vi kan va så väldigt olika ibland, Kalla varandra bitch och allt där i mellan men en sak du ska veta att jag finns här för dej. Jag är ledsen för att det blir så konstigt ibland, Det är inte med mening och där håller jag vid mitt ord. Du är en älskvärd vän. Jag kan skriva en bok på 500 sidor bara om hur du är, Din vänlighet, Din glädje, Ditt allt. Allt du e. En underbar kompis. Olikheter kan ibland vara bra, Det blir lite mer drama i vänskapen kan man säga. Du har en stor plats i mitt hjärta. Jag äslkar dej emma. Det du är, Det är omöjligt att säga eller skriva i ord, Du är något oförklarligt fantastisk. Jag kommer aldrig att glömma dej Emsi min Pemsi, Du e la nice. Du e la min bäste vän. Så ta och hold käften på daj! Love you! <3 Emsi min Pemsi!
See ya emsi;)
Emsi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela