Atasja

Everything

Publicerad 2012-08-05 20:04:40 i Allmänt

Hej!
Idag känner jag mej lycklig, Som att något bra kommer att hända ikväll. Och jag är så sjukt glad, Älskar den är känslan. Så mycket glädje att man sprudlar ut den! Den där glädejen när man kan sätta på världens sämsta låt men endå dansa och sjunga med i den endå för att man bryr sej inte. Jag älskar mitt liv just som det är nu, Visst bättre kan det bli.. Men det är extremt härligt just nu. Jamen ni vet känslan av ny lycklig kärlek, När man kännder hur bra allt är, Hur kär man är. Man kan inte sluta le liksom. Jag vill skriva en bok om hur lycklig jag är. Jag är inte kär eller något sånt.. Endå sprudlar glädjen, Även fast jag nyss har bråkat lite med mamma så mår jag för bra för att det ska va sant.
Nu kanske jag ska på streetrace, See ya
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela