Atasja

dygnat!

Publicerad 2012-07-21 07:27:26 i Allmänt

Hej hej.
Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft lite mycket, Visst har det väll funnits tillfällen då jag har kunnat skriva men tanken har inte funnits där vid den tiden. I förgår Kom hovslagarn så snäll som han var och ringde mej kl 9 på morgonen, Tur så hade jag inte somnat ännu, För jag hade vart uppe och gått promenad och gett Nino frukost. Han sa "Hej, Jag kan komma ut till dej om 30-40 min!". Då blev jag ganska stressad för jag tänkte rida efter att han hade vart där så jag hoppade över frukosten och den ridturen blev endå inte den bästa då hon inte alls kändes fräsch. Jaja vissa dagar är dåliga men det är bara för att vi ska känna hur bra dom fantastiska dagarna känns.
Idag kommer mamma hem och jag har städat lägenheten i två timmar innatt, Och än är jag inte riktigt klar, Har lite kläder att tvätta upp men det finns inget tvättmedel så det går ju inte, Haha. Ska bli kul att träffa dom igen.
Igår va jag på bio och såg Cockpit, Den är sevärd men inte värd att se på bio, Onödiga pengar får jag lov att säga, Ångrar det lite. Sen har jag fått punktering på moppen, S K I T K U L ! not. Jaja shit happends.
Jim och Annelie spenderade resten av natten med mej, Vi satt och prata skratta och allt vad man gör när man är riktigt bra kompisar.
Nu ska jag gå.
See Ya

Atasja och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela