Atasja

hallu!

Publicerad 2012-08-01 02:00:59 i Allmänt

Hejsan, har haft en bäst kväll me Emsi, visserligen har vi bara gått runt i skogen och pratat men kändes skönt endå! hon är underbar och rolig och bäst att prata med, och jag älskar när jag får henne att skratta, då blir man glad, eller hennes min när hon ser så färvånad och överraskad ut, älskar min emsi! Vi snacka mest om killar antar jag, men kul hade vi :). Nu ligger jag i sängen helt slut efter den här dagen, i morgon ska jag upp tidigt och ta mej iväg till stallet på mammas cykel, Veterinären kommer och ska vaccinera lilla pollan. Sen så ska jag till södertälje och shoppa loss med Annelie och Camilla, det blir la nice.
Idag gick Atasja som em dröm och hon va riktigt dyr idag, Gick i gämn fin form i alla gångarter, fortfarande lite svårare i skritten men bättre blir det, jag har övat mycket på att få henne riktigt rakställd. Fungerar jättebra på en rak grusväg men endå lite svänger för att få gämn balans för mej över sadeln, trampa rätt i stigbyglarna och hålla händerna så stilla jag kan och bara krama om ena tygeln lite och min häst blir dyrast på jordenn.
Nu är jag pömsi och ska sova, natti!
see ya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela