Atasja

Precis hemkommen

Publicerad 2012-08-02 12:56:26 i Allmänt

Hej hej!
Innat och igårkväll har det vart full fart för mej.
Vi kan börja med att igår så cyklade jag till stallet så fort jag kunde, Veterinären va i stallet och Atasja skulle vaccineras. Sen Drog Jag och Camilla in till Stan och mötte upp Annelie och hennes kusin där. Shoppade massor av grejer. Käka mat och drog hem igen. Bytte om hemma och Stack ut och träffa Caroline, Henke och bella mm. Det va la riktigt nice, Sen va vi ute och åkte bil mitt i ingenstans och jag vet fan inte vart vi va nån stans haha! Sen kom vi tillbaka till Nykvarn och Jag, Carro, Bella och Henke och kolla film slagga över där men inget sov blev det förutom två timmar nu på morgonen. Jaja. Nu kanske jag kan ta och sova en lite stund till. hihi!
Hejdå
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela