Atasja

Som en film!

Publicerad 2012-08-25 14:20:32 i Allmänt

Har inte gjort något inlägg på ett tag, förlåt för de! Så jag ska börja nu igen, det här med att blogga för mej är jobbigt ibland. Dom senaste dagarna har vart som i en film, helt underbart, men endå en film som slutar sorgligt. Jag ska va ärlig, jag har nämligen blivit kär och det troddesaknaden här personen kände samma sak för mej, eftersom den har sagt det, men nu känns det som om han är borta att allt va som en dröm. Nu tänker jag inte skriva mer om sånna känslor för de får mej att må ännu sämre, det som kommer göra min dag äratt jag ska feeeesta! Så sjukt längeSen. Inatt ska bli den bästa. Har nånstand inom mej en känsla att det kommer bli bättre senare under dagen. Ska till stallet och skritta Atasja lite nu, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela