Atasja

körde precis..

Publicerad 2012-07-10 00:53:19 i Allmänt

tjena hej du!
Körde precis lite moppe med Jim, Vad galet läskigt det är att köra i regn, Helt sjukt! Om du ska köra och det regnar, Vänta en stund, Jag såg seriöst ingenting. Jag har aldrig känt mej så blind i hela mitt liv. Regn i ögonen, Ett tag var det hagel, Nästan översvämmning på vägarna, Körde endå farlig för fort. Och jag såg en påkörd hare som hade delats itu, Höll på att kräkas när jag såg inälvorna.

Jag har bestämt mej för att låta Atasja vila en vecka(till att börja med) Sen får vi se hur det blir om hon behöver vila mer än så men det tror jag inte, Känner att jag själv behöver lite vila, Så, såhär får det bli, Kommer att bli extremt sugen på att rida men då får jag bara bita ihop, Nu ska Atasja bara få gå och vara häst.

På lördag åker mamma till Turkiet och jag kommer att få vara själv en heeel vecka, Ska bli kul fast endå inte. Kommer ju att bli tomt hemma, Hoppas på att kunna få sova hos en kompis någon dag, Blir väl antagligen hemma hos Jim, Eller att någon sover här. Det får bli som det kommer helt enkelt. Och jag får absolut inte kolla på skräckfilmer eller något sånt.

Min rygg kliar hela tiden, det slutar inte och jag tror det kommer ta mitt liv, Haha, Brände mej i solen förra veckan och jag har väl blivit torr, så det är nog det som kliar, Använd solkräm! Ni vill inte gå igenom det här ska ni veta.

Jag har börjat fundera över vad som kan bli mer läsvärt på den här bloggen, Jag funderar på att börja göra något annorlunda men har inte kommit på något riktigt bra ännu, Jag tänker så det knakar, Får hålla tummarna på att det kommer upp något bra snart.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela