Atasja

dålig uppdatering hej!

Publicerad 2012-07-06 20:06:07 i Allmänt

hej hej! är fortfarande ute hos Fanny i söerköping, dålig uppdatering jag vet! ledsen för det! jag har haft en underbar vecka! åker hem i morgon! vi har haft ridning, sol, skratt och bad! bästa veckan på den här sommaren än så länge! atasja trivs superbra här! önskar jag kunde stanna en vecka till! skulle va jätteskönt! har köpt prylar på avantia i norrköping! b2b ridbyxor, kingsland ridstrumpor och jättesköna ridhandskar! underbar vecka! har inte kunnat uppdatera så mycket då jag dels hade dålig teckning i blrjan av veckan och sen har vi haft fullt upp! men nu tar jag mej tid till att göra det! allt känns såååå bra! ni bara måste läsa Annas blogg den e grym! aeap.blogg.se! sen emmas egf.blogg.se!
dom har precis kollat på bambi! fattar inte hur dom orkar! och sen är det tydligen konstigt att jag har ridbyxor på mej fortfarande! jaja:) nu ska jag kolla vad dom gör och sen duscha! see ya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela