Atasja

cute dog

Publicerad 2012-07-14 16:17:08 i Allmänt

Hej hej, idag får vi nya grannar, och idag startar min hemma själv vecka!. vill nån komma hit så är det coollungt! va ute med hunden nyss och när jag väl gick ut så va det en man som prata engelska och sa"cute dog" jag nickade och log, eneglska är inte den bästa sidan med mej. haha! idag blir det chill, kommer antagligen att städa om jag får för tråkigt, haha vilket inte brukar hända så, vi får se. drar till stallet sen, kollar till hästen så hon är fine. Atasja gick på vilovecka igår och ska vila tills på fredag, det blir skönt för både henne och mej. Sen blir det stenhård träning för oss båda. hon ska banta och så jag med haha. i höst ska jag och Anna träna hästarna så att dom får världens bästa kondis och värsta musklerna ska dom få! och perfekta. nu ormar inte jag skriva mer så see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela