Atasja

Betygen!

Publicerad 2012-07-12 00:39:35 i Allmänt

Vi börjar med att Atasjas vilovecka bara blev tre dagar, Kunde inte låta bli att rida idag. Hon va såååå fin, Red markarbete på hackamore och jag fick världens finaste häst. Vilovecka får hon snart, Om två veckor ungefär, Sen har jag planerat att hon ska gå ner från betet så tidigt det går. Provade hoppa ett hinder på hackamore och det gjorde hon underbart, Det kommer bli fler gånger!
Innatt drömde jag att jag fick superbra betyg, Jag hoppas det va en sanndröm, I höst kommer jag att kämpa med allt jag har. Skolan och hästen är vad det är som gäller, Ska ju få upp hästen i toppform så jag får en frän häst att komma in på till gymnasiet. Betygen alltså! Betyg!! Enda som gäller!
Men samtidigt önskar jag att tiden ska stanna just här. Allt är underbart nu, Kommer att sakna kompisar och sånna saker. Det blir tufft, Men jag är van vid att gå igeonom tuffa saker så det måste gå. Nu ska jag flyta. Jag ska bli grymm. Jag ska bli bäst. Men jag ska fortfarande va den jag är. Jag vill va den jag är, Jag önskar inte att jag va någon annan, Jag är nöjd över det jag har, Mina vänner, Min familj, mej själv. Jag behöver inte mer. Det räcker, Allt är bäst, Just precis nu.
Ibland känner jag fortfarande tomheten efter pappa, Och kan inte sluta tänka på honom, Han va bäst, Han kunde inte vara bättre. Glad över den tid jag fick ha med honom. Han va min pappa och jag måste säga det, Till alla ni som har en pappa, Ni ska va lyckliga hur dom än är. Dom älskar er för dom ni är. Ha de braj! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela