Atasja

äntligen hemma!

Publicerad 2012-07-08 00:52:16 i Allmänt

tja tja! kom hem från söderköping runt kl 4 idag! de e la nice! fast endå iinte för man saknar alla supermycket! men får äntligen sova i min säng!
i morgon ska jag lägga upp bild på nya ridbyxorna och det andra! Atasja verkade okej med att få åka hem igen men hon fäste sig vid hästarna i söderköping så mycket! så lite jobbigt är det nog för henne! måste fortsätta rida henne nu btw! för hon måste hålla formen! men hon ska endå få en hel veckas vila men det blir om två veckor ungefär! ska jobba stenhårt med henne nu!
vart så himla lycklig för att jag skulle få köra moppen igen men den startade i inte! sä jag blev fett bitter!
precis kollat ett avsnitt av teen wolf! sååå sjuuuukt bra! sååå sevärt!
i morgon ska jag lämna hästtransporten! i märsta.

anna sa till mej häromdagen att jag bara skriver utropstecken i mina blogginlägg.. märker nu att det är sant så jag får bättra
mej på det!

Jag ör seriöst så sjukt trött att jag dör. ska kolla annas och emmas bloggar sen ska jag sova, såå godnatt see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela